lycka

22:25
25/02 2012
? 0
ja herregud, vet inte ens vars jag ska börja för den här dagen har varit så fantastisk att jag nästan måste nypa mig själv för att vara säker på att jag inte drömmer. nästan så jag går och väntar på att något dåligt ska hända nu för det är fan inte mänskligt att vara så här lycklig!

började dagen iallafall med att köra min ädle springare allan i backen och han kändes fantastiskt fin och han ska eventuellt kvala nästa söndag och det är ett stort stort stort framsteg! körde även cool hall i backen med linnea och sexy muscles och calle var superfin.

sen gjorde vi klart det mesta och bänkade oss framför datorn för att se suntory royal starta i v75-5 och hästjäveln springer och blir tvåa och cashar in 100.000!!! vi har ju alltid vetat att hon är en häst utöver det vanliga men att hon skulle vara SÅ OTROLIGT bra när det ändå är en v75 final det gäller med några av landets bästa hästar, nae det är helt sjukt. hon var inte alls långt efter den obesegrade storbraka favoriten i mål heller!

efter det blev det rally hem för att bänka sig framför louise winners lopp och det såg länge mörkt ut, innan sista kurvan låg hon sist men in på upploppet spurtade hon förbi allt och alla och tog en fantastiskt härlig seger och jag kan tänka mig att lasse ler hela vägen hem från stockholm inatt.

är så otroligt äckligt glad och stolt över hästarna och jäkligt tacksam över att jag får jobba med så otroligt fina djur och jag tror att otroligt har blivit mitt nya favoritord men det är otroligt otroligt otroligt roligt när det går så bra och det kom några glädjetårar idag minsann.

som om inte det vore nog tog luleå en riktigt skön seger mot färjestad med 4-1 och ligger fortfarande i serieledning med 5 poäng ner till närmsta lag. det går bra nu kompis det går bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: