underneath and unexplored

17:18
17/02 2012
? 0

som sagt travet igår och hästarna var jätteduktiga! båda två blev trea och fick perfekta lopp och kuskarna var supernöjda med dom så även vi! jag och linnea var även ett mycket bra team och allt gick som smort trots att det var rätt stressigt.

dryg resa fram och tillbaka, var hemma efter ett nån gång har inte sovit många timmar inatt och är trött som bara den men så värt det ändå.

imorgon är jag egentligen ledig men tänkte åka till stallet ändå och hjälpa till för att jag är så gullig och snäll. nä men känner inte för att sitta inne och sega hela dagen blir tokig och måste arbeetaaaa.

ikväll ska jag nog hänga med min radarpartner lolinnea

pusspuspsupsus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: