you can run but you won't get far

20:40
12/02 2012
? 0
Jobbat som sagt hela helgen vilket har resulterat i att jag har ont i hela kroppen och är sjuukligt trött, det är illa när jag inte ens orkar baka en kladdkaka liksom....

Igår körde jag och linnea fyra stycken kanoner och idag har vi bara tagit det ordentligt lugnt från det att vi gjort klart i stallet på morgonen till vi skulle ta in hästarna på eftermiddagen. Sen när vi var klara stannade vi kvar i stallet för att se när Suntory Royal skulle starta på Solvalla men nääää efter att Lasse körde Piteå-Stockholm igår så tyckte hästen att det var ett kanonbra tillfälle att prova tävla i galopp istället för trav och blev diskad direkt. Bara att vända hem för dom och det känns inte alls surt nejnej.

Sovmorgon imorgon så äckligt skönt!!















Det är verkligen sanslöst hur mycket jag älskar den här hästen och det känns som att jag tjatar om det i vartenda inlägg men inga ord i världen kan beskriva hur mycket han betyder för mig. Det bästa jag vet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: