faithful like a soldier

18:27
04/01 2012
? 0
precis tagit en varm dusch och bosatt mig i morgonrocken där jag planerar att stanna resten av dagen året livet. jobbat idag med och är så sjukt jävla slut i hela kroppen orkar knappt ställa mig upp alltså..

och som om inte det vore nog ska jag jobba på travet imorgon också lär ju vara död men tur det kommer några ljusglimtar då och då som gör att man påminns om varför i helvete man håller på med det här egentligen, hade ett sånt ögonblick idag då jag körde fina loads of dosh för första gången och SATAN vilken travhäst var helt lyrisk när vi var klara!! garanterat den finaste häst jag någonsin kört däremot lär jag ha träningsvärk i armarna imorgon för han var laddad som femtio bomber kände mjölksyran komma innan vi knappt hade börjat köra hehe men det är helt ok

ska ta det jävligt lugnt resten av kvällen pözzpözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: