we put the stars to shame

23:25
30/01 2012
? 0
haft en mycket bra helg! mys med fint folk fredag till lördag och igår jobb i stallet som bland annat innehöll en tur i skogen med fina Cool Hall och linnea som styrde sin pärla Ederblixt! pussade även en hel del på min älskade allanballan och putsade upp honom så han blev snygg som en taaavla

tänk att han har hunnit bli sju hela år finhästen, känns som att det var nyss han var en liten mysig ettårig plutt! och jösses så mycket motgångar det har varit under alla dessa år, har det inte varit det ena problemet så har det varit det andra och nu när han faktiskt känns hel och fräsch så vågar jag knappt bli glad över det för det känns som att så fort jag börjar hoppas kommer det komma ett nytt bakslag. är så rädd för att jag ska komma till stallet en dag och så finns han inte i sin hage längre, brukar vakna mitt i natten och vara tårögd för att jag har drömt att det har hänt haha. fina fina fina älskade häst, finns inget bättre och jag älskar dig otroligt mycket <3

ah iallafall idag for jag till skolan men for hem lika fort då min förkylning inte är att leka med men vilade upp mig några timmar och promenerade till frida sen för ryktet gick att hennes mamma hade bakat nomnom











kan även bjuda på en bild på hur min underbara fot såg ut förra helgen! MUMSIGT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: