det är så här man mår när man hemligheter har

15:48
20/07 2012
? 0
Åkte ju till Solänget och kändes som att det mesta blev fel för oss, men Louise kammade iallafall hem en tredjeplats efter att ha förlorat andraplatsen i sista steget så hon var väldigt bra.
 
Cool Hall var också jättebra egentligen och med en annan kuskinsats hade det lika gärna kunnat bli seger.
 
Och efter att ha jobbat nästan non stop och sovit cirka 12 timmar sammanlagt de senaste tre dygnen har jag haft mig en välförtjänt ledig dag idag. Var jäkligt skönt faktiskt att vakna upp imorse utan att behöva stressa iväg någonstans och det tror jag min kropp också tyckte då varenda muskel jag har hade sagt upp sig igår. Travlivet är minsann ingen lek.
 
Tydligen ska det ätas vårrullar och våfflor till middag här idag, lite udda blandning kanske men gött ska det bli. Hoj!
Biggen och Allan, mina snyggaste killar!!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: