feeling as good as lovers can

17:24
03/06 2012
? 0
hei alla glada och icke-glada. idag har jag jobbat 7-3 i det underbara vädret! trots regnbyxor var jag genomblöt under och jag är verkligen inte alls less på regnet nu.

linnea var iväg till skellefteå och startade cool hall och han sprang in på en imponerande tredjeplats och hästen har verkligen utvecklats otroligt senaste månaderna! hade han sprungit det här loppet i vintras så hade han knappt kommit i mål så han var riktigt bra. kul!!

igår så jobbade jag äääven och sedan hängde jag med elin och sundström som äntligen kommit hem! jag och frida såg de sista avsnitten av vampire och note to you som gör vampire diaries: man får inte sluta en säsong sådär!!!!!!! helt seriöst!!!!! man kan ju inte ha en fet cliffhanger när det är typ en miljon år till nästa säsong börjar...

aahhh ska äta middag snart och sedan blev det lite ändrade planer så jag drar ut till stallet redan ikväll och bosätter mig där för en vecka framöver. mycket niiice