he loves me with every beat of his cocaine heart

21:37
31/03 2012
? 1

blev jobb lördag i helgen även på grund av att linnea har gått och blivit blockhalt, tur att jag är snäll som ställer upp! har idag lyckats med uppdraget att färga hela min hand blå tack vare att en viss liten häst var väldigt osamarbetsvillig och som mest ville stå och måtta sparkar efter mig när jag skulle försöka spraya hans sår, otacksamma hästskrälle!!! nåjo skam den som ger sig och efter många om och men hade jag iallafall en mycket missnöjd häst efter att jag lyckats fixa till hans äckliga sår, 1-0 till jullan!!

jobb imorgon också och då åker vi på travet i skellefteå kring 11 någon gång för att starta ederblixt, cool hall och louise winner!


myyyys!! extra roligt då det är ett spray som typ aldrig försvinner..



Kommentarer
Postat av: Anonym

så fucking dålig, uppdatera någon jävla gång då!!!!!!!!

2012-04-04 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: