how much poison can you swallow

15:44
03/03 2012
? 0
travet igår gick inte så värst bra, eller rättare sagt så var hästarna jätteduktiga men det ville sig inte för oss så vi åkte hem med en diskad blixt och en oplacerad calle, som dock rekordsänkte en hel sekund vilket är otroligt bra!

lyckades bli ännu sjukare igår också, börjar vara grovt less nu när jag har varit förkyld i flera månader!!! idag är iallafall febern borta men har en hals som gör äckligt jäkla ont så har proppat i mig diverse mediciner så nu kan jag iallafall svälja hyfsat utan att få ett anfall varje gång för att det gör så ont!!!!!!

jag som hade tänkt njuta av min första sovmorgon på över en månad idag, men nä självklart har jag inte kunnat sova ordentligt tack vare halsen, vaknade klockan 8 jätttteroligt.

promenerar iallafall strax till elin för lite derbymys, sen ikväll drar jag till min fruga linnea i svensbyn och sover där sen jobb imorgon!

och förresten så är det så jäkla typiskt att man aldrig ska få glädjas över någonting, bara några dagar efter att louise vann på solvalla så har hon blivit så halt att hon knappt kan gå och mest troligt är det en hovböld. att hästarna aldrig ska få vara hela och friska!!

för att bli lite mer positiv så någon som är hel och frisk för en gångs skull är min älskade älskade allanbus som ska kvala på torsdag, ÄNTLIGEN!! är väl bara hålla alla tummar som går för att det inte ska hända nånting med han också, IGEN.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: