som får mig att säga i natten jag behöver nåt starkare

22:38
10/03 2012
? 0
jobbar för fullt varje dag, skulle kunna slå upp ett tält på stallplanen för spenderar ändå i princip all min vakna tid där. men jag klagar som sagt inte, underbara hästar och bästa arbetssällskapet gör det otroligt lätt att kliva upp på morgonen och det fina vädret som denna helg bjudit på gör det bara ännu bättre!

självklart blev det inget kvallopp för allan i torsdags för som jag sagt förr - det finns tamigfan ingenting som heter tur när det gäller den där hästen! för en gångs skull var det iallafall inte hästen som krånglade utan lastbilen som var trasig så det är bara att ta nya tag ännu en gång så på torsdag håller vi tummarna en gång för alla. fick mig en gomiddag på thaigarden och mys med härliga vänner istället denna underbara torsdagkväll!

på fredag kan det nog bli så också att jag och linnea åker med en eller flera hästar till sundsvall för att starta på bergsåker, blir kul isåfall!

går och lägger mig nu och hoppas på att det är lika fint väder imorgon när vi ska köra fyra hästar i skogen!

ah förresten så vann ju tråkiga defensiva luleå-som-inte-kan-göra-mål den första kvartsfinalmatchen mot riktiga aik ikväll, slutresultatet blev bara 6-3, fruktansvärt målsnålt medans sveriges offensivaste lag skellefteå vann med hela 3-2!!!!

han är en rolig filur den där tränaren i aik by the way, klagar på att luleå är så gnälligt och ändå är det han och hans små oskyldiga spelare som gråter ut i media efter varje förlust och domarna var dåliga och luleå är för bra för oss buhu buhu men förstår att det är frustrerande att gång på gång förlora mot sverige bästa lag. puss och trevlig resa tillbaka till le stockholmia


Lillbusan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: