starting from zero got nothing to lose

22:21
06/03 2012
? 0
jobbat idag, ska jobba imorgon, travet på torsdag och sen åker lasse till frankrike så då blir det jobb fredag lördag söndag även. blev inte så mycket till lov för min del men jag klagar inte, vila kan jag göra i graven!

haha det var ganska roligt idag, jag och linnea körde allan och monty och när vi skulle vända så skröt jag över hur otroligt fin allan är att köra, att jag kan köra han med två fingrar osv, sen blev han så tvärpigg att jag fick ligga raklång i vagnen hela vägen tillbaka till stallet. that's what i call karma...

suttit och sett luleå kamma hem 100 poäng i elitserien ikväll och det var ta mig fan på sekunden att jag lyckades hålla mig vaken så nu bäddar jag ner mig i min sköna säng och laddar upp för en dag på jobbet, gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: