that awkward moment when you get in the van and there's no candy

01:01
17/03 2012
? 0

tog en fika på nodo efter skolan, hälsade på björn och emma och lekte lite med min älskade kusin och sen middag på gul och blå följt av häng lite här och där med mina fula vänner.

kvällens bästa var när vi körde alias och maria skulle förklara nånting och säger "när huset går sönder" och elins kommentar var "hmm, ska man då slänga det i den bruna eller i den gröna tunnan?"

hate it att saker aldrig låter lika roligt när man ska förklara det för någon men det var iallafall sjukt roligt och jag skrattade så mycket att jag har ont i halsen nu.

för att komma till något ännu roligare så klarade allan för det första sitt kvallopp i boden igår så nu får han starta, sen så hade vi med oss Ederblixt till start och han vann sitt lopp, helt otroligt! och som om inte det vore nog så åkte Suntory Royal ner till bergsåker idag och springer även hon hem en förstaplats och 100.000 i prispengar, det är helt fantastiskt hur bra hästarna går!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: