<3

23:46
18/05 2012
? 0
ååh jag är så lycklig nu att jag knappt vet vad jag ska skriva!

dagen började iallafall med att vi lastade hästarna, åkte till jossi för att hämta upp hennes seven och när vi ska lasta honom så vägrar bakluckan att åka ner. paniken uppstår litegranna, speciellt med tanke på att vi har två hästar fast där inne... efter några om och men där vi försökt få tag i någon verkstad som hade stängt så chansade vi och åkte till forslunds och där hade dom thank god öppet och kunde hjälpa oss direkt så en halvtimme senare var vi påväg mot boden igen och var så jävla lättad att jag knappt visste om jag skulle skratta eller gråta.

hade varit just jävla typiskt när det gäller allan om det hade oturat sig ännu mer....

på travet gick det iallafall äckligt bra och allan var tvåa på nytt rekord bara slagen av storfavoriten som aldrig varit sämre placerad än tvåa. om man tänker på att han inte har startat på över ett år och att han var rejält uppanmäld och mötte alltför tufft motstånd så ska det fan knappt vara möjligt att göra en sån prestation han gjorde idag. han överraskade oss alla och det bästa var att hästen kändes så otroligt fin hela loppet och att han återhämtade sig bra efteråt!

sekunden han passerade mållinjen så gick luften ur mig totalt och tårarna bara rann haha. det känns verkligen som en seger i sig att han ens kom till start och jag är så lättad över att comebacken nu är överstökad och att allt gick bra!!

nu är det bara gå och lägga sig igen för imorgon är det upp och jobba och sedan fyller världens bästa ellen 18 år så då blir det att fira henne på kvällen!



sen är det ju inte helt fel heller att ha den snyggaste hästen i stallet. älskade underbara allan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: