not today not tomorrow but maybe in a while

17:36
25/11 2012
? 0
Trav i fredags. Efter att ha haft sjuka hästar en tid så presterade dom igen som dom ska. Chriss och Otto fick sista pengarna i sina lopp, Louise blev fyra efter en snygg spurt och Sexy knep tredjeplatsen utan att vara som bäst. 22.000 inkört under dagen och nu endast 17.600 kvar innan vi passerar miljonen. Gött!!
 
Glada och lättade över friska hästar igen firade vi med pizza i stallet efter travet och igår blev det kalas x 2 när glada hästägare kom i dubbla omgångar med fika.
 
Och igår när vi var ute och körde tre hästar i skogen fick min häst fnatt helt plötsligt, började slå som en idiot, stack ut i skogen och jag flög ur vagnen. Han tog sig inte så långt innan jag kunde gå och hämta honom och som  tur var verkar han klarat sig undan med några skrapsår. Däremot kan jag lova att jag är stel idag, hehe.
 
Ikväll ska jag hänga med några cutiepies.
 
Söta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: