your mind is playing tricks on you my dear

22:19
05/11 2012
? 0
Tillbaka på praktiken efter en veckas lov och det var faktiskt jäkligt roligt. Trivs mucho bra där.
 
Startlistorna har kommit även och hästarna fick skapliga spår på söndag. Jag har tre stjärnor som startar medans Linnea bara har en. Dessutom Grande och Biggen i loppen efter varandra. Superkul. Inget Bergsåker blev det heller men lika skönt det.
 
Och ikväll har jag pussat på min kusin och pluggat till körkortet. Det börjar närma sig!!
 
Allan är förresten jättehalt igen och han ska till kliniken och röntgas i veckan. Bara tanken på vad som kan hända om bilderna visar det vi inte vill se driver mig till vansinne. Förbannade hästar. Varför ska man fästa sig så jävla mycket vid dom?
 
Gick sönder lite inombords när Linnea berättade hur dålig han var i lördags. Min älskade lilla Allan. I sex års tid har han varit min pärla, min ögonsten och mitt allt och ingen människa i världen kan förstå hur mycket han betyder för mig.
 
 
 
<33<3<3<3<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: