but I'd rather just go

17:37
23/10 2012
? 0
Haft en nice dag på praktiken idag och kom på att fan vi har lov nästa vecka. Veckorna går så sjukt fort nu när vi har praktik två dagar i veckan. Trivs jäkligt bra på Granngården också och det underlättar en heeel deeel även.
 
Ska bli jäkligt skönt att få vara ledig en vecka dock. Eller ledig och ledig, blir väl en hel del jobb i stallet som det brukar bli på loven såg även att det var lite trav och sånt där kul. Men jag klagar inte. Travet är det roligaste jag vet och jag har hand om världens bästa hästar. Vila kan jag göra i graven.
 
Bäst med lovet dock: Frida kommer hem från Wången och passar på att fylla 18 tillsammans med Frida nr 2 när hon ändå är hemma. Längtar!!
 
Fölla och glada. Fin och hårig arm. Men Frida va söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: