jag minns hur du brukade säga att inget är förevigt

20:06
24/10 2012
? 0
Vet inte vad jag ska skriva alls. Vet inte varför jag skriver. Blivit blogg-nörd. Vad hände där?
 
Tomt ekar det i min skalle. Ändå kan jag inte sluta tänka. Knas.
 
Frida kommer iallafall hem redan imorgon!! Och imorgon startar även min lilla dam La Grande i Boden. Första starten för henne jag inte är på plats själv och selar. Mindre roligt. Finns inte mycket som är värre än att se loppen hemifrån.
 
Och nästa tisdag drar vi med oss Plenty of Space, Super Chriss och Seven Road till lunchtrav i Skellefteå.
 
Känner för en liten bildbomb så här på onsdagskvällen. Rota i arkivet lite.
 
Liten 2-årig Grande.
 
Liten Sexy. Nybliven valack och allt. Bilden är hans personlighet i ett nötskal.
 
Fast han kan vara rätt sexig emellanåt. Lilla åsnan.
 
 
Härliga minnen. Blond Julle och en fin räcer-Mynta.
 
Glad Mynta och glad Scandal.
 
Liten Ballan.
 
 
Läcker Summer Time Laday!! Som för övrigt fått sitt första föl i år, ett litet sto efter Self Timer.
 
Vackra The Archietype. Första hästen jag körde hos Lasse för kanske 6 år sedan. Sjukt vad tiden går fort.
 
Fina lilla Rolle Road. Enda Road-hästen som faktiskt hade lite vett i skallen. Vila i frid killen.
 
 
Dagen lilla fölan föddes. Jäkligt coolt att få vara med om.
 
 
Världens charmigaste och trevligaste häst. Fina Arnie. Oerhört saknad.
 
 
 
Allans första och förhoppningsvis inte sista seger. <3
 
Gött när broddad hästfot parkerar ovanpå min fot!!
 
 
 
 
 
 
 
Biggen första dag hos oss!
 
Tävlingsfin Ballan <3
 
 
 
Lillan i vagn för första gången!
 
 
 
Avslutar med en bild på en treårig liten Allan. Beröm till den som orkade titta igenom allt hehe.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: