with an audience of fools

22:27
19/04 2013
? 0
Härlig camkvalla yes yes.
 
Ätit golunch på skolan idag och glott lite på Magnus Betnér som var grym. Såklart.
 
Bästa Louise grejade min första skötarseger för året förra veckan. Det värmer litegrann så här när allt annat känns iskallt.
 
Känns lite som att jag är fast någonstans där jag inte vill vara men det enda som egentligen hindrar mig är jag själv goddamnit. Om någon där ute sitter och trycker på ett jobb utanför Piteå dock, helst ett som innehåller travhästar, så vet ni vart jag finns (typ).
 
Finbesök i helgen av underbara lillasyster och imorgon åker jag till Skellefteå för att starta en liten Cool Hall i poänglopp. Känns lite småtråkigt då det är premiär i tvååringsserien här hemma och jag gärna hade velat se hur våra småttingar sköter sig, men tur att det kommer fler tillfällen!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: