the city never sleeps

19:25
27/01 2013
? 0
Fina underbara lillasyster har varit här sen i fredags så helgen har bestått av en hel del bus. Tomt nu när hon har åkt.
 
Jobbade igår och körde tre mycket mycket fina kusar. Lunkade till Burvik med en pigg och helt haltfri (!!!) Allan Road som sprang med svansen i vädret och var väldigt sur på mig för att han inte fick springa lika fort som han ville. Hoppet lever.
 
Red tre galoppintervaller i backen även på en pigg och glad Sexy Muscles innan min ork tog slut. Jesus christ superstar vad jobbigt det var alltså och idag har jag träningsvärk i varenda muskel i kroppen tror jag. Barnsligt roligt var det iallafall att susa igenom skogen i full fart och det verkade hästen tycka också.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: