you die when you are young

21:01
20/01 2013
? 0
Fiiin dag i stallet idag. Som alla andra dagar då.
 
Körde tre fina kusar idag i form av Bellisma, Cash Claim och Plenty of Space. Superfina alla tre och jag kan inte göra annat än längta till våren/sommaren då våra nyblivna treåringar ska börja ta sig ut på travbanorna. Att följa unghästars utveckling är otroligt roligt och det är nästan så att jag blir lite rörd när jag sitter och kör dom och känner hur mycket dom går framåt för varje jobb.
 
Och Plenty är ju även en sort för sig. Piggare än piggast men har nog aldrig känts bättre än vad han gör just nu. I backintervallerna i dagsläget är det inte många hästar som slår honom. Synd bara att han senast ville tävla med startbilen.
 
Börjar få lite ont i min lilla hals and I don't like it. Ska dricka lite te, se en film och mysa lite och sen är det sängen som gäller.
 
Verabus i somras.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: