livets teater lämnar dig tom och full av hål

01:17
01/07 2013
? 0
Det är som vanligt. När livet leker som mest åker man på en jävla smäll och helt plötsligt ligger man där hemma i sin säng, i fosterställning och stirrar in i väggen för att det är det enda man kan förmå sig att göra.
 
Tyvärr löser det inga problem och det gör inte heller klumpen i magen särskilt mycket mindre. Men en vacker dag så vänder det.
 
I fredags iallafall så tog vi en dubbelseger i Lycksele! Super Chriss stack ifrån motståndarna i montéloppet och i loppet efteråt så vann Otto Misty enkelt. Tre segrar på en vecka alltså. Ibland är det fruktansvärt roligt med trav.
 
Städat min finaudi idag och imorgon gasar jag och Maria iväg till Lycksele för några dagars semester och som jag längtat. På tisdag kommer även älskade Big Boy Laday plus tre pållar till och ska tävla där. Sedan är det trav i Lycksele igen på fredag, i Boden på lördag, Övik på söndag och Skellefteå på måndag så där har ni vad jag gör den kommande veckan heehee.
 
 
<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: