I hope you are laughing when the sun shines

22:47
16/02 2014
? 0
Hej hej hej bloggen vid den här tiden om en vecka har jag förhoppningsvis landat på Malmös flygplats (still wondering hur förvirrade lilla jag ska lyckas hitta rätt på TVÅ flygplatser).
 
Igår blev det först middag på Golden Dragon, åh herre vad gott det var, innan vi partajade loss för att fira Sofie 20 år i staden. Very funny var det och sen fick jag skeda med min Linnea hela natten lång, hehe. Mindre roligt dock när väckaren ringde imorse och det bara var att pallra sig iväg till stallet för att lasta tre pållar och åka till Boden och tävla.
 
Tog inga egna bilder så snor den här av Sofie, hahaha. Love to the partyhats.
 
Nej nu krypa ner i sängen och imorgon ska jag njuta av en lååång sovmorgon. Nighty!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: