20 facts about me

00:21
18/09 2014
? 0
Okej gjorde den här listan på instagram men kan väl lika gärna lägga upp den här också så det händer nåt på lilla bloggish annat än "hej idag har jag sovit och ätit". Så, 20 facts about me.
 
1. Jag blev biten av en hund i ansiktet när jag var mindre och har två fina ärr efter det.
2. Jag brinner för hästar och framförallt travsporten (no shit).
3. Min naturliga hårfärg är blond.
4. Jag är väldigt väldigt blyg.
5. Jag har fobi för handleder och blodådror.
6. Jag hatar grönsaker.
7. Jag har inte miljoner vänner, men de få nära jag har är världens bästa.
8. Jag är en nattmänniska.
9. Jag har väldigt svårt för att säga nej och stå upp för mig själv.
10. Jag är väldigt duktig på att spendera pengar.
11. Jag är en talang utöver det vanliga på svordomar.
12. Jag kan vara väldigt tankspridd och förvirrad, glömmer häflten av allt jag tänkt göra.
13. Jag är mörkrädd.
14. Jag älskar att se sorgliga filmer.
15. Jag älskar julafton.
16. Folk som inte känner mig kan uppfatta mig som väldigt dryg tror jag, men är egentligen tvärtom.
17. Jag älskar sushi.
18. Jag är rädd för förändringar.
19. Jag är en crazy cat-lady hehe.
20. Jag har svårt för att visa och prata om känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: