Let us love

00:05
18/09 2014
? 0
Hello hello, idag har min dag sett ut som cirka alla mina lediga dagar: sova äta och se serier. Trots mitt fullspäckade schema idag så hann jag, mellan Gossip Girl-avsnitten, klämma in ett träningspass samt att jag lagade gomiddag till min kära familj.
 
Sovmornar och ledighet i all ära, men jag skulle hellre jobba. Blir alldeles för rastlös av att sitta hemma, ledighet is not for me helt enkelt.
 
Mindre kul just nu är att min dator inte längre är vad den brukade vara, har ju dock haft min kära pärla några år utan krångel så börjar kanske bli dags att uppgradera sig. Ska förbi Storheden imorgon och kika, kanske kommer hem med en ny, fin och fungerande dator who knows.
 
I övrigt så efterlyser jag någon som kan komma och ge mig en redig jävla spark i arslet så jag för en gångs skull kan få saker och ting att hända. Eventuellt någon som kan tala om för mig exakt vad när och hur jag ska göra saker och ting.
 
Imorgon kommer denna underbara tjej hit, älskade lil sis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: