shoreline

18:05
11/09 2014
? 0
Galet att det finns några få stackare som fortfarande klickar sig in på den här döda lilla bloggen varje dag. Tänker inte ens bry mig om att skriva "att jag ska bättra mig" den här gången because I probably won't.
 
Idag har jag iallafall varit ledig. Tog mig en skön sovmorgon och sen pallrade jag mig iväg till Ursberget för en liten löptur, grymt skönt att jag äntligen efter många om och men tagit tag i den där jävla träningen och faktiskt dessutom insett att det är ganska kul. Väldigt motiverande även när man faktiskt ser resultat och märker att man blir starkare och starkare.
 
Och nu sitter jag här nyduschad och hyfsat fräsch och ska snart hoppa i kläderna och dra iväg för att förtidsrösta, so long.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: