Tröttast

22:30
15/09 2014
? 0
Igår hade vi en mycket rolig dag på travet, speciellt i slutet när vi skulle lasta hästarna och åka hemåt, närå tyckte lastbilen varför avbryta denna trevliga kväll redan nu, jag tycker vi stannar här! Jättekul att stå där i kylan när alla andra åkt hem och luckan till bilen vägrar åka ner, extra jätteroligt när vi hade fem hästar som inte skulle ta sig hem. Love life. Som tur var löste det sig till sist och vi tog oss hem, några timmar senare än planerat. "Ikväll är vi hemma tidigt!" Jo då såatte...
 
Finaste Cirkus-Chintana klarade iallafall sitt premielopp och var jättefin, det gjorde min dag. Accelerando var fin som fyra och La Grande sexa på nytt rekord efter ett lopp fjärde invändigt, nöjd med pållarna.
 
Idag har jag jobbat, varit ute och sprungit, duschat och nu strax ska jag krypa ner i sängen och njuta av en härlig sovmorgon imorgon.
 
Och SD är alltså nu Sveriges tredje största parti. Man blir ta mig fan mörkrädd.
 
 
 
 
Två bilder på Chintana, en på Accelerando och den sista på Grande, fotade av Carina Olofsson. Fina hästar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: